Special Number
0 کالا - 0 ریال
سبد خرید
Logo
  1. چرا، موقع ورود کد کوپن، پیام “کوپن وجود ندارد!” نمایش داده می شود؟

    این پیام زمانی نمایش داده می شود که، کوپن موردنظر وجود نداشته یا زمان استفاده از آن فرا نرسیده است. در صورتی که سوالی در مورد کد کوپن خود دارید در صفحه تماس با ما، سوال خود را به بخش کوپنها و تخفیف ها ارسال نمایید.

  2. چگونه می‏‌توانم از کوپن تخفیف خود استفاده کنم؟

    برای استفاده از کوپن تخفیف، می بایست کد کوپن را در صفحه کارت، در فرم مربوطه وارد کرده و روی دکمه اعمال کوپن کلیک کنید. در صورتی که کد وارد شده معتبر باشد، شرایط آن در لیست صورت حساب شما نمایش داده می شود.

  3. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

    اگر با وجود مطالعه مطالب هر محصول و مشاهده ویدئوهای مرتبط همچنان نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، از طریق فرم صفحه تماس با ما اینکار را انجام دهید.

  4. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    خیر، امکان سفارش تلفنی وجود ندارد. مشتریان محترم ‏برای انجام سفارش می بایست تنها از طریق وبسایت designpad.ir اقدام به ثبت سفارش کنند. چنانچه نیاز به راهنمایی در مورد نحوه ثبت سفارش دارید از این صفحه دیدن فرمایید.

  5. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

    برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید.

  6. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح روز بعد) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

  7. آیا برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
    شما با عضویت در دیزاین پد:
    سریع‌ و ساده‌تر خرید کنید.
    - به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
    نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
    - در جریان فروش‌های ویژه و اخبار فروشگاه قرار بگیرید.

  8. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود. 

  9. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

    لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز. اگر نتوانستید ایمیل موردنظر را بیابید، درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما برای بخش پشتیبانی ارسال نمایید.

  10. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

    شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “نام خودتان در منوی بالای سایت” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
    برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل بزنید.
    اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.